Stena Line – plašākais prāmju tīkls Eiropā
Stena Line – deviņpadsmit prāmju līnijas, kas savieno Lielbritāniju, Skandināviju un Baltijas valstis. Kompānijas prāmji regulāri kursē maršrutos starp Vāciju, Zviedriju, Latviju, Poliju, Angliju, Īriju, Norvēģiju, Dāniju, Holandi un Franciju.
Stena Line Group ir operators, kas apkalpo vienu nu lielākajiem Eiropas prāmju maršrutu tīkliem. Kravu un pasažieru pārvadājumu kompānija apvieno pat astoņas valstis, un tajā ir vairāk nekā 5700 darbinieku. Trīsdesmit pieci prāmji pastāvīgi kursē maršrutos starp nozīmīgiem Eiropas reģioniem – Lielbritāniju, Skandināviju, Centrāleiropu un Baltijas valstīm.
Uzņēmums stratēģiski orientējas uz jauninājumiem. Visos maršrutos kursē moderni prāmji, uz kuriem var gan atpūsties un izgulēties, gan arī izbaudīt dažādas izklaides, relaksējoties bezmaksas kino, restorānos, kur tiek piedāvāti dažādu pasaules valstu ēdieni, SPA centrā, visu diennakti atvērtajā deju zālē vai jauniešu iecienītajā videospēļu telpā. Uz prāmja ir arī iespēja iegādāties suvenīrus, smaržas, kosmētiku un citas preces, tādējādi ietaupot līdz pat 50 % no pirkumu vērtības.
Mazajiem ģimenes locekļiem prieku sagādā plašais spēļu laukums. Ģimenēm paredzētajās telpās pastāvīgi notiek dažādas izrādes un pasākumi, bet tie, kas vēlas pastrādāt vai vienmēr būt informēti par planētas jaunākajiem notikumiem, var izmantot bezmaksas Wi-Fi interneta sakarus, kas darbojas uz visiem prāmjiem.
Ceļojums pa jūru nodrošina neatkārtojamas izjūtas, jo sniedz iespēju uz atklāta klāja pavadīt norietošo vai sagaidīt uzlecošo sauli un sajūsmināties par Baltijas jūras apburošo skaistumu. Šī izklaide īpaši populāra ir uz prāmjiem, kas kursē maršrutos Ventspils–Nīneshamna un Liepāja–Trāveminde.
Stena Line cenšas, lai ceļojums ne vien attaisnotu, bet pat pārspētu pasažieru cerības: lai viņi ne tikai sasniegtu sava ceļojuma mērķi, bet arī atpūstos, gūtu lieliskus iespaidus un ceļojuma laikā varētu izvēlēties sev patīkamākās izklaides. Pasažieri novērtē augstāko kvalitāti par pieņemamu cenu, bet darbinieki – stabilu vidi, un kopš 2006. gada ir iesnieguši jau 1500 inovāciju un attīstības ideju. Kompānija pastāvīgi izvērtē visas iesniegtās idejas, un labākas ieceres arī īsteno. Tādējādi izdodas nodrošināt pakalpojumu nevainojamu kvalitāti.
Ceļojot ne tikai jāprot gudri sakraut koferus, bet arī jāzina, ar ko kopā ceļojat, kādi ir prāmju kompāniju noteikumi un nosacījumi. Tas palīdz izvairīties no papildu jautājumiem vai neskaidrībām noteiktās situācijās. Šeit ir sniegta svarīgākā informācija, kas jums var būt nepieciešama, ceļojot ar prāmi.
UAB “24 turai interneta” misija ir palīdzēt Jums pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk atrast vēlamās prāmju kompānijas pakalpojumus, būt starpnieks, pasūtot ceļojuma biļetes. Katrai prāmju kompānijai ir savi biļešu iegādes, atcelšanas, atgriešanas un transportēšanas nosacījumi, kas ik pa laikam var tikt mainīti, tādēļ, pērkot biļeti ar vietnes keltų-bilietai.lt palīdzību, jāiepazīstas ar noteikumiem. konkrētās prāmju kompānijas. UAB "24 turai Interneto" neatbild par trešo personu sniegtajiem pakalpojumiem, to kvalitāti, savlaicīgumu, kā arī nepieņem pretenzijas par biļešu nomaiņu, atgriešanu utt.,
UAB “24 turai internetas”, paplašinot savu pakalpojumu klāstu, nodrošina prāmju biļešu datu apmaiņas un prāmju biļešu atgriešanas pakalpojumus, ja to atļauj prāmju kompānijas noteikumi. Par šiem pakalpojumiem (katrs pakalpojums atsevišķi) ir jāmaksā 10 eiro. nodoklis.
ka prāmju kompānijas var iekasēt arī papildu maksu par prāmja biļetes datu maiņu vai prāmja biļetes atmaksu;
prāmju biļešu datu maiņa mazāk nekā 72 stundas iepriekš. pirms izbraukšanas var veikt tikai izņēmuma gadījumos un bez jebkādas garantijas;
Prāmju biļešu cenas ir svārstīgas un atkarībā no pieprasījuma var mainīties vairākas reizes minūtē, tāpēc var rasties situācija, ka prāmja biļetes iegādes (datu aizpildīšanas, apmaksas) laikā cena ir mainījusies.
Ja iegādājaties biļeti iepriekš, bet maināt savus plānus, varat izmantot biļešu atcelšanas funkciju. Ja rezervācija tiek atcelta vairāk nekā 22 dienas pirms izbraukšanas, par biļeti tiek atmaksāta visa samaksātā summa. Atceļot 7-21 dienu pirms izbraukšanas - tiks atmaksāti 90 procenti. samaksātās summas. 2-6 dienas pirms prāmja atiešanas, 50 procentu atmaksa. biļešu cenas. Mazāk nekā 24 stundas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atgriezta.
Visi DFDS Seaways prāmju noteikumi un nosacījumi.
Lai atceltu Tallink Silja Line prāmja biļeti, jāsazinās ar uzņēmumu un, atkarībā no atcelšanas datuma, nauda vai daļa no biļetes tiks atmaksāta. Pilna par biļetēm samaksātā summa tiks atmaksāta, ja biļete tiek atcelta 14 dienas pirms izbraukšanas. Kad atlikušas 2–14 dienas, 80 procentu atmaksa. par biļeti samaksātās summas. Mazāk nekā divas dienas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atmaksāta.
Visi prāmju kompānijas Tallink Silja Line noteikumi.
Uz Stena Line Flexi un Economy biļetēm attiecas atšķirīgi noteikumi. Ja atceļat savas ekonomiskās biļetes, jūs nesaņemsiet atmaksu un maiņas maksa ir € 40. Ja Flexi klases biļetes tiek atceltas, visa par biļetēm samaksātā nauda vai tās daļa tiks atmaksāta atkarībā no laika, kas atlicis līdz izbraukšanai. no prāmja. Vairāk nekā 24 stundas pirms prāmja atiešanas tiks atmaksāta visa samaksātā summa par biļetēm. Vairāk kā 2 stundas pirms prāmja atiešanas tiks atmaksāta puse no iemaksātās summas. Ja biļete tiek atcelta mazāk kā 2 stundas pirms prāmja atiešanas, nauda netiek atgriezta.
Visi prāmju kompānijas Stena Line noteikumi.
Lai atceltu Viking Line prāmja biļeti, jāsteidzas vismaz 24 stundas pirms izbraukšanas, tad tiks atmaksāta visa par biļetēm samaksātā summa. Savukārt, ja atceļat biļetes mazāk nekā dienu pirms prāmja atiešanas, nauda par biļetēm netiks atmaksāta. Šie biļešu atmaksas noteikumi neattiecas uz akcijas biļetēm.
Visi Viking Line noteikumi un nosacījumi.
Lai atceltu Irish Ferries prāmja biļeti, ir jāsazinās ar uzņēmumu un, atkarībā no atcelšanas datuma, visa biļete vai daļa no tās tiks atmaksāta. Pilna par biļetēm samaksātā summa tiks atmaksāta, ja biļete tiek atcelta vismaz 42 dienas pirms izbraukšanas. 50% atmaksa 41-21 dienas laikā par biļeti samaksātajām summām. 20 dienas vai mazāk pirms prāmja atiešanas, nauda par biļeti netiek atmaksāta.
Visi prāmju kompānijas Irish Ferries noteikumi un nosacījumi.
Šie noteikumi attiecas arī uz tiešsaistes pasūtījumiem. Ja iepriekš iegādājaties biļeti uz St Peter Line, bet maināt savus plānus, varat izmantot iespēju biļeti atcelt. Ja rezervācija tiek atcelta vairāk nekā 15 dienas pirms izbraukšanas, par biļeti tiek atmaksāta visa samaksātā summa. Ja rezervējums tiek atcelts vismaz 14 dienas pirms ierašanās datuma, tiks atmaksāti 75 procenti no visām naktīm. samaksātās summas. 50% atmaksa 9 līdz 3 dienu laikā pirms prāmja atiešanas. biļešu cenas. Mazāk nekā 48 stundas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atmaksāta. Tiešsaistes klientu apkalpošana ir pieejama tikai individuāli.
Kopējās degvielas un ostas maksas visam kruīzam:
par vienu Princeses Mērijas pasažieri - 15 Eur;
par vienu Princeses Anastasijas pasažieri - 30 Eur.
Rezervējot kruīzus, jāņem vērā degvielas un ostas nodokļi. Tās ir nepieciešamās izmaksas.
Bērniem, kas jaunāki par 6 gadiem, netiek iekasēti degvielas un ostas nodokļi.
Visi prāmju kompānijas St Peter Line noteikumi un nosacījumi.
Eckero Lines biļešu atcelšana un citi noteikumi
Uz Eckero Lines rezervētajām pasažieru un kruīza biļetēm attiecas atcelšanas pakalpojums. Atcelšana ir bez maksas 7 dienas pirms izbraukšanas. Atceļot ceļojumu ne vēlāk kā 3 dienas pirms izbraukšanas datuma, maksa netiks iekasēta vai arī jūs varat atcelt ceļojumu vismaz 3 dienas pirms izbraukšanas (līdz 12 mēnešiem no izbraukšanas datuma). Ja atceļat mazāk nekā 24 stundas pirms izbraukšanas, jums būs jāmaksā pilna biļetes cena.
Grupas: Jūs varat atcelt savu ceļojumu bez maksas, ja līdz izbraukšanai ir atlikušas vismaz 28 dienas. Ja atceļat 27-22 dienas pirms izbraukšanas, mēs atmaksāsim 75% no biļetes cenas. Mēs atmaksājam 50% no biļetes cenas 21-8 dienas pirms izbraukšanas. 7-2 dienas pirms izbraukšanas atmaksājam 25% no biļetes cenas. Ja atceļat mazāk nekā pirms 48 stundām. pirms izbraukšanas netiek atmaksāta.
Visi prāmju kompānijas Eckero Lines noteikumi un nosacījumi.
Ja pasažieris atceļ rezervāciju ne vēlāk kā 30 dienas pirms izsludinātās izbraukšanas, biļetes cena tiks atmaksāta. Ja pasažieris atceļ rezervāciju vai tās daļu 29-15 dienas pirms izbraukšanas, tiek ieturēti 25% no atceltās rezervētās biļetes. Ja pasažieris atceļ rezervāciju vai tās daļu 14-2 dienas pirms izbraukšanas, tiks piemēroti 50% no atceltās biļetes cenas. Kopējā atceltā ceļojuma cena tiks iekasēta, ja atcelsiet mazāk nekā 48 stundas pirms ceļojuma. Atcelšana ir iespējama, ja pasūtījums tika veikts tajā pašā dienā, kad to saņēma pārvadātājs. Neierašanās gadījumā nauda tiks atmaksāta. Izmantojot daļu biļetes, brauciena daļa tiks ieturēta no iemaksātās summas, otra daļa tiks atmaksāta saskaņā ar atcelšanas nosacījumiem. Biroja izdevumi apmaksāti 15 Eur, atmaksājams.
Visi Finn Lines noteikumi un nosacījumi.
Pasažierim ir tiesības uz neizmantotās biļetes cenas (vai tās daļas) atmaksu, ja datorsistēmā ievadītā rezervācija (rezervācija burāšanai un kajītei) ir atcelta ne vēlāk kā 24 stundas pirms prāmja atiešanas. Ja biļete tiek atcelta mazāk nekā 24 stundas pirms izbraukšanas, tiks iekasēta atcelšanas maksa 25 procentu apmērā no biļetes vērtības. Tad biļete kļūst nederīga un tiek zaudēta nodokļu iespēja.
Visi prāmju kompānijas Polferries noteikumi un nosacījumi.
Uz Scand Lines Flexi un Economy biļetēm attiecas atšķirīgi noteikumi. Atceļot ekonomiskās klases biļetes, nauda netiks atmaksāta un maiņas pakalpojums netiks nodrošināts. Lai atceltu un atgrieztu naudu, jums ir jāabonē Atmaksas pakalpojums, iegādājoties biļeti. Atceļot Flexi klases biļetes, naudas atgriešanas pakalpojums jau ir iekļauts. Atcelšana tiek veikta, izmantojot Scandlines servisa centru vai tiešsaistē. Lai atceltu neizmantotās biļetes vai neizmantotos izbraukumus, rakstveidā sazinieties ar Scandlines servisa centru.
Visi prāmju kompānijas Scand Lines noteikumi un nosacījumi.
Vai es varu atcelt savu pasūtījumu, un, ja jā, vai man būs jāmaksā?
Jūs varat anulēt iegādāto biļeti (izņemot īpašos piedāvājumus) ne vēlāk kā vienu darba dienu (24 stundas) pirms kruīza izbraukšanas un tikai biļetes izsniegšanas vietā. Jūs nevarat refinansēt, atgriežot biļeti uz prāmja. Jūs varat atcelt savu bezmaksas pasūtījumu jebkurā laikā bez papildu maksas.
Vai es varu mainīt savu pasūtījumu, nenorādot savu numuru?
Personas datu aizsardzība attiecas uz ikvienu. Izmaiņas var veikt, tikai norādot pasūtījuma numuru. Citos īpašos gadījumos tie jāiesniedz rakstiski uz rezerwacje@unityline.pl.
Lai atceltu P&O Line prāmja biļeti, ir jāsazinās ar uzņēmumu un, atkarībā no atcelšanas datuma, tiks atmaksāta visa biļetes cena vai daļa no tās. Pilna par biļetēm samaksātā summa tiks atmaksāta, ja biļete tiek atcelta 56 dienas pirms izbraukšanas. 15-28 dienas pirms izbraukšanas tiks atmaksāti 50%. par biļeti samaksātās summas. Mazāk nekā 15 dienas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atgriezta.
Visi prāmju kompānijas P&O Line noteikumi un nosacījumi.
Nosacījumi: Ja biļete tiek atcelta 30-15 dienas pirms izbraukšanas datuma, tiks iekasēta maksa 10% apmērā no biļetes cenas. Ja rezervējums tiek atcelts līdz 14 dienām pirms izbraukšanas datuma, tiks iekasēti 30 procenti no visām naktīm. 3 dienas vai mazāk pirms izbraukšanas tiks iekasēti 50% no biļetes cenas. Neierašanās gadījumā tiks iekasēti 80% no biļetes cenas. Pasažieris tiks informēts par biļetes atcelšanas izmaksām pirms rezervēšanas.
Visi prāmju kompānijas TT-Line noteikumi un nosacījumi.
Saskaņā ar tiesību aktiem par ceļojumu kompleksiem klienti nav atbildīgi par lidojumu atcelšanu dabas katastrofu vai līdzīgu apstākļu dēļ, ja, piemēram, Ārlietu ministrija vai Veselības ministrija neiesaka ceļot izvēlētajā virzienā. Šie termiņi nav spēkā katastrofas gadījumā. Neizmantotās ceļojumu paketes un ceļojumi vai to daļas netiek atmaksātas. Ja rezervējums tiek atcelts līdz 31 dienu pirms izbraukšanas datuma, tiks atmaksāti 90 procenti no visām naktīm. par biļeti samaksātās summas. Ja rezervējums tiek atcelts vismaz 30 dienas pirms ierašanās datuma, tiks atmaksāti 50 procenti no visām naktīm. samaksātās summas. 14-7 dienas pirms prāmja atiešanas tiks atmaksāti 25%. biļešu cenas. Mazāk kā 7 dienas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atgriezta.
Kompensācija par ekonomiskā tarifa prāmja biļetēm tiks izmaksāta pilnā apmērā. Kompensācija par elastīgajām prāmja biļetēm ir jāmaksā 24 stundas pirms izbraukšanas. Tiek piemērota pilna biļetes atmaksa. Rezervācijas korekcijas var veikt pat izbraukšanas dienā. Tas ietver izmaiņas izmitināšanas vai transporta veidā. Pasažieris nevar veikt izmaiņas pēc brauciena sākuma.
Visi prāmju kompānijas Color Line noteikumi un nosacījumi.
Atmaksa tiks veikta tikai tad, ja pieprasījums tiks iesniegts uzņēmumam rakstiski, pievienojot pasūtījuma apstiprinājuma kopiju divu mēnešu laikā pēc izbraukšanas.
Visus muitas nodokļus vai akcīzes nodokļus un citus izdevumus sedz pasažieris. Nauda netiks izmaksāta, ja uzņēmums atsakās pārvadāt pasažieri pasažiera, bagāžas vai transportlīdzekļa vai nepareizas informācijas, piemēram, transportlīdzekļa garuma, augstuma vai svara dēļ.
Visi prāmju kompānijas Condor Ferries noteikumi un nosacījumi.
Lai atceltu Steam Packet prāmja biļeti, ir jāsazinās ar uzņēmumu un, atkarībā no atcelšanas datuma, visa biļete vai daļa no tās tiks atmaksāta. 90 procenti. par biļetēm samaksātā summa tiks atmaksāta, ja līdz izbraukšanai būs atlikušas 20 dienas. Kad atlikušas 10 dienas, 50 procentu atmaksa. par biļeti samaksātās summas. Mazāk nekā 10 dienas pirms prāmja atiešanas biļete netiek atgriezta. Mainīšanas maksa par īpašā piedāvājuma biļetēm, kas iegādātas tiešsaistē, ir £ 5 / € 7 (lai veiktu izmaiņas, personai ir jāreģistrējas tiešsaistē). Par biļetēm, kas iegādātas bezsaistē, nomaiņas maksa ir £ 10 / € 14 vienai personai.
Nevienu biļeti nevar atmaksāt vēlāk kā 3 mēnešus no izbraukšanas datuma. Atcelšanas gadījumā standarta biļetes summa tiks atmaksāta pilnā apmērā. , par to samaksātā summa tiks samaksāta, ja biļete iegādāta nesen. Uz Sabiedrības partneru biļetēm var attiekties īpaši atmaksas noteikumi. Uzņēmums atmaksās tikai tās biļetes, par kurām uzņēmumam ir veikta samaksa.
Pasūtījumus var atcelt, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Tiks piemērotas šādas atcelšanas maksas un nosacījumi:
5% no kopējās rezervācijas vērtības, ja biļete tiek atcelta vairāk nekā 6 nedēļas pirms izlidošanas,
20% no kopējās rezervācijas vērtības, ja biļete tiek atcelta 6 nedēļas pirms izlidošanas vai mazāk,
50% no kopējās rezervācijas vērtības, ja biļete tiek atcelta 2 nedēļas pirms izlidošanas vai mazāk,
100% no kopējās rezervācijas vērtības, ja vien tas nav atcelts pirms reģistrēšanās.
Ceļošana ar bērniem: bērniem, kas jaunāki par 16 gadiem, ir jābūt pieaugušā pavadībā.
NorthLink Ferries neapņemas aizstāt pazaudētās biļetes vai veikt nekādus kompensācijas procesus.
Visi NorthLink Ferries noteikumi un nosacījumi.
Es jau rezervēju biļeti, maksāju tiešsaistē, bet vēlos atcelt savu rezervāciju. Ko man darīt?
Par atcelšanu jāpaziņo vismaz 24 stundas pirms izbraukšanas. Atgriežamās iemaksas var būt atlaides kupona veidā vai pilnībā iemaksātas kontā, no kura maksājāt par sākotnējo biļeti. Lūdzu, ņemiet vērā: atmaksas tiek apstrādātas reizi nedēļā.
Visi Pentland Ferries noteikumi un nosacījumi.
Wightlink biļešu atcelšana un citi noteikumi
Noteiktos apstākļos mēs varam iekasēt papildu rezervācijas vai administrēšanas maksu saistībā ar jūsu biļeti vai izbraukšanas datumu. Tās var būt, piemēram, rezervācijas maksa par noteiktām administratīvajām darbībām vai atcelšanas maksa, ja vēlaties grozīt vai atcelt pasūtījumu. Sīkāku informāciju par šīm papildu maksām un apstākļiem, kādos tās būs jāmaksā, varat atrast mūsu biļešu kasēs. Par bērniem līdz 5 gadu vecumam mēs neiekasējam nekādu papildu maksu.
Visi prāmju kompānijas Wightlink noteikumi un nosacījumi.
Lai anulētu Eurotunnel Flexi plus biļeti, tas jādara vismaz 1 gadu no iegādes datuma – tad tiks atmaksāta visa par biļetēm samaksātā summa. Atcelšanas gadījumā standarta, dienas un nakts biļetes netiek atmaksātas.
Uzlabojumi ir atkarīgi no pieejamības, un no jums tiks iekasēta starpība starp cenu, ko maksājāt par sākotnējo biļeti, un jaunās biļetes cenu.
Visi prāmju kompānijas Eurotunnel noteikumi un nosacījumi.
Atmaksas termiņš ir līdz 90 dienām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ceļošanas ierobežojumi ir spēkā visu gadu, un klienta pienākums ir pārbaudīt datumus. Lūdzu, ņemiet vērā: ja nevarat vai esat aizmirsis izdrukāt rezervācijas apstiprinājumu, drukāšanas maksa būs 5 £.
Visiem pasažieriem ieteicams ierasties reģistrācijā ne vēlāk kā vienu stundu. līdz izbraukšanai. Pasažieriem ar īpašām vajadzībām ieteicams ierasties ne vēlāk kā pusotru stundu pirms izbraukšanas.
Eugeniusza Kwiatkowskiego 60, 81156 Gdiņa, Polija.
54.546682, 18.502862
Terminalas Verko, 6047, Lyckeby
56.168972, 15.608912
Elof Lindälvs gata, 414 55 Gēteborga
57.6938, 11.9144
Færgehavnsvej 10, 9900 Frederikshavna, Dānija
57.4500, 10.5333
Brīvostas iela 14a, LV-3405, Liepāja, Latvija.
56.5292309, 20.9984457
Skyttens Hälls väg 10, 149 30 Nīneshamna, Zviedrija
58.909816, 17.957569
Dārzu iela 6, LV-3601, Ventspils, Latvija
57.3983862, 21.5695485
Skandinavienkai, Zum Hafenplatz 1, DE-23570, Lübeck-Trāveminde, Vācija.
53.940401, 10.852922
The Ferry Terminal, Rosslare Harbour, Wexford, Īrija.
52.251668, -6.336032
Cherbourg Port SAS, PoBox 50231, 50102 Cherbourg Cedex/France.
49.6466, -1.6040
Victoria Terminal Nr. 4, West Bank Road, Belfāsta,
54.628767, -5.892899
Belfāstas ceļš, Loch Ryan osta, Cairnryan
54.962920, -5.011826
12 “Quays” termināls, Torņu ceļš.
53.399179, -3.022110
Otrais termināls, Aleksandra ceļš, Dublina, Īrija.
53.349617, -6.1974
Pirmais termināls , Holiheda (Holyhead), Anglija.
53.30765, -4.63124
Fishguard Harbour, Goodwick, Pembrokeshire.
52.00952, -4.98676
Akershusstranda 31, skur 42, 0150 Oslo (Stena Line termināls Oslo), Norvēģija
59.903897, 10.742526
Ostuferhafen 15, 24149 Ķīle, Vācija
54.333246, 10.176097
Stena Line Denmark A/S, Faergevej 1, 8500 Grēno, Dānija
56.40712, 10.92403
Danmarksterminalen Vārberg, Färjestation, 432 44 Vārberga, Zviedrija.
57.10969, 12.24343
Parkeston Quay, Parkeston, Hārviča.
51.946494, 1.252731
Stena Line termināls - Havennummer 911, Stationsweg 10, Hoek van Holland.
51.974122, 4.128671
Rostock, Überssehafen, Zum Fährterminal 1, 17147 Rostoka, Vācija.
54.15168, 12.10058
55.372194, 13.152306
Fährfaren Sassnitz-Mukran, Hafeneingangsgebäude 20, 18546 Sassnitz, Vācija
54.486667, 13.583306