Ceļojot ir ne tikai jāprot gudri sakravāt koferus, bet arī ir jāzina, ar ko ceļojat, kādi ir prāmju kompāniju nosacījumi un citi apstākļi. Tas noteiktās situācijās palīdz izvairīties no papildu jautājumiem vai neskaidrībām. Tāpēc sniedzam svarīgāko informāciju, kas var būt aktuāla, ceļojot ar prāmi.

UAB “24 turai internetu” misija ir palīdzēt jums pēc iespējas ātri un vienkārši atrast vēlamās prāmju kompānijas pakalpojumus, kā arī būt par starpnieku ceļojumu biļešu pasūtīšanā. Katrai prāmju kompānijai ir savi biļešu iegādes, atcelšanas, atpakaļatdošanas un pārvadāšanas nosacījumi, kas turklāt palaikam var mainīties, tāpēc, pērkot biļeti interneta vietnē pramjabiletes.lv, ir jāiepazīstas ar konkrētās prāmju kompānijas, kuras biļeti iegādājaties, noteikumiem.

UAB „24 turai internetu“ nav atbildīga par trešo pušu sniegtajiem pakalpojumiem, to kvalitāti un savlaicīgumu, kā arī  nepieņem pretenzijas par biļešu apmaiņu, atpakaļatdošanu 10Eur. 

DFDS Seaways biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Ja esat biļeti iegādājušies iepriekš, bet jūsu plāni ir mainījušies, varat izmantot biļetes atcelšanas funkciju. Atceļot pasūtījumu vairāk nekā 22 dienas pirms izbraukšanas, tiek atmaksāta visa par biļeti samaksātā summa. Atceļot 7–21 dienu pirms izbraukšanas, tiek atmaksāti 90 procenti no samaksātās summas. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas 2–6 dienas, tiek atmaksāti 50 procenti no biļetes cenas. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas mazāk nekā 24 stundas, nauda par biļeti netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas DFDS Seaways noteikumi un nosacījumi.


Tallink Silja Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu kompānijas Tallink Silja Line prāmja biļeti, ir jāsazinās ar kompāniju un, atkarībā no atcelšanas datuma, tiks atmaksāta par biļeti samaksātā nauda vai tās daļa. Visa par biļetēm samaksātā summa tiek atmaksāta, ja biļete tiek atcelta 14 dienas pirms izbraukšanas. Ja atlikušas 2–14 dienas, tiek atmaksāti 80 procenti no summas, kas samaksāta par biļeti. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas mazāk nekā divas diennaktis, nauda par biļeti netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas Tallink Silja Line noteikumi un nosacījumi.

Stena Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Kompānijas Stena Line Flexi un Economy klases biļetēm tiek piemēroti atšķirīgi nosacījumi. Atceļot Economy klases biļetes, nauda par tām netiek atmaksāta, un maksa par maiņu ir 40 €. Atceļot Flexi klases biļetes, tiks atmaksāta par biļeti samaksātā nauda vai tās daļa, atkarībā no tā, cik ilgs laiks palicis līdz prāmja izbraukšanai. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas vairāk nekā 24 stundas, tiek atmaksāta visa par biļetēm samaksātā summa. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas vairāk nekā 2 stundas, tiek atmaksāta puse no samaksātās summas. Nauda netiek atmaksāta gadījumā, ja biļete tiek atcelta, kad līdz prāmja izbraukšanai atlicis mazāk nekā divas stundas.

Visi prāmju kompānijas Stena Line noteikumi un nosacījumi.

Viking Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu prāmju kompānijas Viking Line biļetes, ir vērts pasteigties, lai līdz prāmja izbraukšanai paliktu vismaz 24 stundas, jo tad tiek atmaksāta visa par biļetēm samaksātā summa. Savukārt, atceļot biļetes, ja līdz prāmja izbraukšanai atlicis mazāk par diennakti, nauda par biļetēm netiek atmaksāta. Šie biļešu atpakaļatdošanas nosacījumi netiek piemēroti akciju biļetēm.

Visi prāmju kompānijas Viking Line noteikumi un nosacījumi.

Irish Ferries biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu kompānijas “Irish Ferries“ prāmja biļeti, ir jāsazinās ar kompāniju un, atkarībā no atcelšanas datuma, tiks atmaksāta par biļeti samaksātā nauda vai daļa no tās. Visa par biļetēm samaksātā summa tiek atmaksāta, ja biļete tiek atcelta ne mazāk kā 42 dienas līdz izbraukšanai. Ja atlikusi 41–21 diena, tiek atmaksāti 50 procenti no summas, kas samaksāta par biļeti. Ja līdz prāmja izbraukšanai atlikušas 20 dienas vai mazāk, nauda par biļeti netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas Irish Ferries noteikumi un nosacījumi.

St Peter Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Šie nosacījumi tiek piemēroti arī internetā veiktajiem pasūtījumiem. Ja esat iepriekš iegādājušies biļeti “St Peter Line”, bet plāni ir mainījušies, varat izmantot iespēju biļeti atsaukt. Atceļot pasūtījumu kad līdz izbraukšanai palikušas vairāk nekā 15 dienas, tiek atmaksāta visa par biļeti samaksātā summa. Atceļot pasūtījumu, kad līdz izbraukšanai palikušas 14–10 dienas, tiek atmaksāti 75 procenti no samaksātās summas. Ja līdz prāmja izbraukšanai atlikušas 9–3 dienas, tiek atmaksāti 50 procenti no biļetes cenas. Ja līdz prāmja izbraukšanai atlicis mazāk nekā 48 stundas, nauda par biļeti netiek atmaksāta. Klientu apkalpošana, ja veikts pasūtījums internetā, iespējama tikai individuāli.

Kopējais degvielas daudzums un ostas nodokļi par visu kruīzu:
vienam “Princess Maria” pasažierim – 15 EUR;
vienam “Princess Anastasia” pasažierim – 30 EUR.
Pasūtot kruīzus, ir jāpievērš uzmanība degvielas un ostas nodevām. Tie ir obligātie izdevumi. 
Degvielas un ostas nodevas netiek piemērotas bērniem līdz 6 gadu vecumam. 

Visi prāmju kompānijas St Peter Line noteikumi un nosacījumi.

Eckero Lines biļetes atcelšana un citi nosacījumi
“Eckero Lines“ pasažieriem un transportlīdzekļiem pasūtītajām biļetēm, dienas kruīziem ir spēkā biļetes atcelšanas pakalpojums. Bez maksas biļeti atcelt iespējams, ja līdz izbraukšanai atlikušas vismaz 7 dienas. Ja atcelšana notiek, kad līdz izbraukšanai palikušas 6–1 dienas, tiek atmaksāti 50 % no biļetes cenas, vai, ja netiek apmierināta šīs prasība, jums ir iespēja pārcelt savu ceļojumu uz citu datumu (uz laikposmu līdz 12 mēnešiem no sākotnējās izbraukšanas dienas). Ja ceļojumu atcelsiet, kad līdz izbraukšanai palikušas mazāk nekā 24 stundas, jums būs jāsamaksā pilna biļetes cena.
Grupas: Bez maksas ceļojumu varat atcelt, ja līdz izbraukšanai ir palikušas vismaz 28 dienos. Ja ceļojumu atcelsiet, kad līdz izbraukšanai palikušas 27–22 dienas, atmaksājam 75 % no biļetes cenas. Ja līdz izbraukšanai palikušas 21–8 dienas, atmaksājam 50 % no biļetes cenas. Ja līdz izbraukšanai palikušas 7–2 dienas, atmaksājam 25 % no biļetes cenas. Ja braucienu atcelsiet, kad līdz izbraukšanai palicis mazāk nekā 48 stundas, nauda netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas Eckero Lines noteikumi un nosacījumi.

Finn Lines biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Ja pasažieris atceļ rezervāciju ne vēlāk kā 30 dienas pirms izbraukšanas, biļetes cena tiek kompensēta. Ja pasažieris atceļ rezervāciju vai tās daļu 29–15 dienas līdz izbraukšanai, 25 % no atceltās rezervētās biļetes tiks ieturēti. Ja pasažieris atceļ rezervāciju vai tās daļu 14–2 dienas līdz izbraukšanai, 50 % no atceltās biļetes cenas tiks ieturēti. Pilna cena par atcelto reisu tiks ieturēta tad, ja izbraukšanu atcelsiet, kad līdz reisam palikušas mazāk nekā 48 stundas. Anulēšana ir iespējama, ja pasūtījums ir izdarīts tai pašā dienā, kad to saņem pārvadātājs. Atpakaļatdošanas maksa ir spēkā gadījumos, kas traktējami kā neierašanās. Ja tiek izmantota daļa no biļetes, nobrauktā ceļojuma daļa tiek atrēķināta no samaksātās summas, un pārējā daļa, saskaņā ar līguma pārtraukšanas nosacījumiem, tiks kompensēta. Atmaksājot naudas summu, 15 EUR tiek samaksāti par biroja izdevumiem. 
 
Visi prāmju kompānijas Finn Lines noteikumi un nosacījumi.

Polferries biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Pasažierim ir tiesības uz neizmantotās biļetes (vai tās daļas) cenas kompensāciju, ja pieprasījuma ieraksts datorsistēmā ir atcelts (brauciena un kajītes rezervācija) ne vēlāk kā 24 stundas līdz prāmja izbraukšanai. Atceļot biļeti, kad palicis mazāk nekā 24 stundas līdz izbraukšanai, 25 procenti no biļetes vērtības tiek atrēķināti kā atcelšanas maksa. Pēc tam biļete kļūst nederīga un iespēja atgūt izdevumus tiek zaudēta. 

Visi prāmju kompānijas Polferries noteikumi un nosacījumi.

Scand Lines biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Kompānijas “Scand Lines” Flexi un Economy klases biļetēm tiek piemēroti atšķirīgi nosacījumi. Atsaucot Economy klases biļetes, nauda par tām netiek atmaksāta un maiņas pakalpojums nav iespējams.  Ja vēlaties atcelt biļeti un atgūt naudu, jums, pērkot biļeti, ir jāpasūta pakalpojums “Refund servis”. Atceļot Flexi klases biļetes, pakalpojums Refund Servis jau ir iekļauts. Biļetes atcelšana notiek caur Scandlines apkalpošanas centru vai internetā. Par neizmantotajām biļetēm vai neizmantotas izbraukšanas atelšanu lūdzam rakstiski vērsties Scandlines apkalpošanas centrā. 

Visi prāmju kompānijas Scand Lines noteikumi un nosacījumi.

Unity Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Vai varu atcelt savu pasūtījumu un, ja tā, vai es cietīšu zaudējumus? 
Atcelt savu iegādāto biļeti (izņemot īpašos piedāvājumus) varat ne vēlāk kā vienu darbdienu (24 val.) līdz kruīza sākumam un tikai vietā, kur biļete izsniegta. Jūs nevarat saņemt refinansēšanu, atdodot biļeti uz prāmja. Jūs varat atcelt bezmaksas pasūtījumu jebkurā laikā un bez jebkādiem papildu izdevumiem.
Vai varu mainīt savu pasūtījumu, neuzrādot savu numuru? 
Personas datu aizsardzība tiek piemērota visiem. Izmaiņas var veikt tikai, iesniedzot pasūtījuma numuru. Citos īpašos gadījumos tās var tikt iesniegtas rakstiski rezerwacje@unityline.pl.

Visi prāmju kompānijas Unity Line noteikumi un nosacījumi.

P&O Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu kompānijas „P&O Line“ prāmja biļeti, ir jāsazinās ar kompāniju, un, atkarībā no atcelšanas datuma, tiks atmaksāta par biļeti samaksātā nauda vai daļa no tās. Visa par biļetēm samaksātā summa tiek atmaksāta, ja biļete tiek atcelta 56 dienas pirms izbraukšanai. Ja līdz izbraukšanai palikušas 15–28 dienas, tiek atmaksāti 50 procenti no summas, kas samaksāta par biļeti. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas mazāk nekā 15 dienas, nauda par biļeti netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas P&O Line noteikumi un nosacījumi.

TT- Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Nosacījumi: Atceļot biļeti, kad līdz izbraukšanas datumam palikušas 30–15 dienas, tiek ieturēti 10 % no biļetes cenas. Atceļot biļeti 14–4 dienas līdz izbraukšanas datumam, tiek ieturēti 30 % no biļetes cenas. Ja līdz izbraukšanai palikušas 3 un mazāk dienas, tiek ieturēti 50 % no biļetes cenas. Ja neierodaties, tiek ieturēti 80 % no biļetes cenas. Par izdevumiem, kas saistīti ar biļešu atcelšanu, pasažieris tiks informēts pirms pasūtījuma. 

Visi prāmju kompānijas TT- Line noteikumi un nosacījumi.

Smyril Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Saskaņā ar tiesību aktiem, kas reglamentē ceļojumu paketes, klienti nav atbildīgi par atcelšanu stihisku nelaimju vai tml. apstākļu dēļ, piemēram, ja Ārlietu ministrija vai Veselības aizsardzības ministrija neiesaka ceļot izvēlētajā virzienā. Šie termiņi netiek piemēroti gadījumos, kad notiek katastrofa. Neizmantotās ceļojuma paketes un reisi vai to daļas netiek atmaksāti. Atceļot pasūtījumu vairāk nekā 31 dienu pirms izbraukšanas, tiek atmaksāti 90 procenti no summas, kas samaksāta par biļeti. Atceļot pasūtījumu, kad līdz izbraukšanai palikušas 30–15 dienas, tiek atmaksāti 50 procenti no samaksātās summas. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas 14–7 dienas, tiek atmaksāti 25 procenti no biļetes cenas. Ja līdz prāmja izbraukšanai palikušas mazāk nekā 7 dienas, nauda par biļeti netiek atmaksāta.

Visi prāmju kompānijas Smyril Line noteikumi un nosacījumi.

Color Line biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Ekonomiskā tarifa prāmja biļešu kompensācija tiek pilnībā izmaksāta. Elastīgā tarifa prāmja biļetēm kompensācija pienākas 24 stundas pirms izbraukšanas. Tiek piemērota pilnīga biļetes kompensēšana. Pasūtījuma korekciju var veikt pat izbraukšanas dienā. Tajā ir iekļautas izmitināšanas un transporta veida izmaiņas. Pasažieris nevar izdarīt izmaiņas, kad brauciens jau ir sācies.

Visi prāmju kompānijas Color Line noteikumi un nosacījumi.

Condor Ferries biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Atpakaļatdošanas maksa tiks izmaksāta tikai tad, ja lūgums sabiedrībai tiek iesniegts kopā ar pasūtījuma apstiprināšanas kopiju divus mēnešus pirms izbraukšanas dienas. 
Par jebkurām muitas vai akcīzes nodevām un citiem izdevumiem ir atbildīgs pats pasažieris. Atpakaļatdošanas maksājums netiek maksāts, ja sabiedrība atsakās vest pasažieri nepareizas pasažiera, bagāžas vai transportlīdzekļa informācijas dēļ, piemēram, nepareizi norādīta transportlīdzekļa garuma, augstuma vai svara dēļ. 

Visi prāmju kompānijas Condor Ferries noteikumi un nosacījumi.

Steam Packet biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu kompānijas “Steam Packet” prāmja biļeti, ir jāsazinās ar kompāniju un, atkarībā no atcelšanas datuma, tiks atmaksāta par biļeti samaksātā nauda vai daļa no tās. 90 procenti no samaksātās summas par biļeti tiek atmaksāti, ja līdz izbraukšanai palikušas 20 dienas. Ja ir palikušas 10 dienas, tiek atmaksāti 50 procenti no summas, kas samaksāta par biļeti. Ja līdz prāmja izbraukšanai ir palicis mazāk nekā 10 dienas, nauda par biļeti netiek atmaksāta. Īpašo piedāvājumu biļetēm, kas iegādātas internetā, maiņas maksa no personas ir £ 5 / 7 € (personai, lai veiktu izmaiņas, ir jāreģistrējas internetā). Ne internetā pirktām biļetēm maiņas maksa ir £ 10 / 14 €  no personas. 

Visi prāmju kompānijas Steam Packet noteikumi un nosacījumi.

Faergen biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Neviena biļete nevar tikt atmaksāta vēlāk nekā 3 mēnešus no izbraukšanas dienas. Standarta biļetes summa atcelšanas gadījumā tiek atmaksāta visa. Ja klients kļūdas dēļ ir sajaucis maršrutu vai pazaudējis savu biļeti, viņam tā ir jāpērk no jauna. Ja klients nozaudēto biļeti atrod un vēlas to izmantot, samaksātā summa par to tiks atmaksāta tad, ja biļete iegādāta nesen. Sabiedrības partneru biļetēm var tikt piemēroti īpaši izdevumu kompensēšanas nosacījumi. Sabiedrība kompensē tikai biļetes, par kurām ir veikts maksājums sabiedrībai. 

Visi prāmju kompānijas Faergen noteikumi un nosacījumi.

NorthLink Ferries biļetes atcelšana un citi nosacījumi

Pasūtījumi var tikt atcelti, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Tiek piemērotas šādas atcelšanas nodevas un nosacījumi:
5 % no pasūtījuma kopējās vērtības, ja biļete tiek atcelta vairāk nekā 6 nedēļas līdz izbraukšanai;
20 %  no visas pasūtījuma vērtības, ja biļete tiek atcelta 6 nedēļas vai mazāk līdz izbraukšanai;
50 %  no visas pasūtījuma vērtības, ja biļete tiek atcelta 2 nedēļas vai mazāk līdz izbraukšanai;
100 % no visas pasūtījuma vērtības, ja biļete nav atcelta līdz reģistrācijas uz prāmi sākumam. 

Ceļošana kopā ar bērniem: bērni līdz 16 gadu vecumam ir jāpavada pieaugušai personai.
„NorthLink Ferries“ neuzliek sev par pienākumu mainīt pazaudētās biļetes vai veikt jebkādus kompensēšanas procesus. 

Visi prāmju kompānijas NorthLink Ferries noteikumi un nosacījumi.

Pentland Ferries biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Es jau pasūtīju biļeti, apmaksāju to internetā, bet vēlos savu pasūtījumu atcelt. Kas man ir jādara?
Par atcelšanu ir jāpaziņo ne vēlāk kā 24 stundas pirms izbraukšanas. Atpakaļatdošanas izmaksas var tikt izsniegtas atlaižu kupona veidā vai pilnībā iemaksātas kontā, no kura apmaksājāt par sākotnējo biļeti. Lūdzam pievērst uzmanību: atpakaļatdošanas izmaksas tiek veiktas reizi nedēļā.

Visi prāmju kompānijas Pentland Ferries noteikumi un nosacījumi.

Wightlink biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Noteiktās situācijās var tikt lūgts samaksāt papildu pasūtīšanas vai administrēšanas nodevas, kas saistītas ar jūsu biļeti vai izbraukšanas datumu. Tās var būt, piemēram, pasūtījuma nodevas par noteiktām administrēšanas darbībām vai atcelšanas nodevas, ja vēlaties daļēji mainīt vai atcelt savu pasūtījumu. Izsmeļošu informāciju par šīm papildu nodevām un apstākļiem, kādos tās jāmaksā, varat atrast mūsu biļešu kasēs. Mēs nepiemērojam nekādas papildu nodevas bērniem līdz 5 gadu vecumam.

Visi prāmju kompānijas  Wightlink noteikumi un nosacījumi.

Eurotunnel biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Lai atceltu kompānijas „Eurotunnel“ Flexi plus biļetes, ir jāpasteidzas to izdarīt vismaz 1 gada laikā no pirkšanas dienas – tad tiek atmaksāta visa par biļetēm samaksātā summa. Atceļot standarta, dienas un nakts biļetes, par tām nauda netiks atmaksāta.
Atjaunošana ir atkarīga no iespējām, kā arī jums būs jāsamaksā starpība starp cenu, kādu samaksājāt par sākotnējo gada biļeti, un jaunās biļetes cenu.

Visi prāmju kompānijas  Eurotunnel noteikumi un nosacījumi.

Hover travel biļetes atcelšana un citi nosacījumi
Atpakaļ atdošanas laikposms ir spēkā līdz 90 dienām. Pievērsiet uzmanību tam, ka ceļojumu ierobežojumi tiek piemēroti pastāvīgi, un pārbaudīt datumus ir klienta atbildība. Pievērsiet uzmanību: ja jums nav izdevies vai esat aizmirsuši izdrukāt sākotnējo apstiprinājumu, maksa par drukāšanu ir £ 5.

Visi prāmju kompānijas Hover travel noteikumi un nosacījumi.

Follow Us: